16 juli 2015

Gårdagen-Årets första dopp

Igår var det min kompis födelsedag, o henne firade vi på en strand i Kronoby :)

Vädret var perfekt o. vattnet var super rent där, o. massor med godsaker hade vi också med, mums :) 

Det blev massor med bad o. skratt igår men också solbränna :/ När jag kom hem igår så var jag alldeles röd på min rygg o. det brände hela tiden, det var lite svårt att sova också i natt :/ Men jag får väl ändå skylla mig själv, hade nämligen ingen solkräm på mig :[] 

Men en rolig dag blev det vid stranden o. min kamera fick också hänga med lite. 
Vissa bilder har mina vänner fotograferat

 Elin
 Jag
 Elin

 Haha, jag såklart :´D


 Snygg bild :´D
 Lina & Jag :´D
 Sabina
 Fanny
 Födelsedagsbarnet :D

Lina, Elin & Jag :)





 Vill ha detta bikini :O 








Klantiga jag :D

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar