2 aug. 2015

Full rulle-BILDBOMB

Idag på eftermiddagen kom jag plötsligt på att jag skulle behöva tvätta några schabrak, täcken o. en sadelgjord, så det blev kvällens tidsfördriv. Skurade upp grejerna ordentligt så får nu hoppas att dom ska var rena :D

Sen fortsatte jag denna kväll med en härlig barbacka tur på Vinkku ut i byn. Han var jätte snäll o. var inte alls stressad eller stirrig trots att vi träffade på en motorcykel, skällande hund o. långtradare :)

När vi var hemma igen fick ha stå på vår gräsmatta o. äta lite ;) På samma gång som han njöt på gräsmattan ryktade jag honom o. jaa, bilderna visar precis vad jag gjorde på honom i alla fall :´D Lite bus helt enkelt :D

Sist fick Jenna komma ut o. titta lite, ryktade henne o. sen fick hon gå lite här runt huset :)














 Min lilla kattunge fick också prova på att sitta på hästryggen :´D <3





//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar