12 aug. 2015

Gårkvällens maskeradhoppning

Det blev en rolig kväll igår på maskeradhoppningen. Massor med fina maskeraddräkter o. hästar, verkligen super roligt :D

Startade då med Diva i klass I 30 cm, clearround :) Hon var verkligen såå duktig o. jobbade på fint. Riktigt nöjd med henne. 

Men Diva var jag utklädd till en brud, o. Diva till brudgum :D Diva blev extra söt, hon hade nämligen hjärtan i svansen, mustasch på tränset o. en söt slips. Vi hade också en skylt i hennes svans där det stod NY GIFTA :D <3 Själv hade jag på mig en klänning o. en slöja som jag sydde igår. Jag hade också en skylt på magen där det stod MR & MRS :D Sen hade jag också bundit fast en blombukett i spöet, förstås hade jag också smådetaljer som armband o. ring ;)








Vi kom felfri genom banan o. fick en rosett :D

Sen var det Almas tur :D Med henne tävlade jag i klass II 50 cm. Vi hade klätt ut oss till Indian. Vi hade fixat med färg några hand avtryck på hennes bak o. en ring runt ögat. Hon hade också lite fjädrar i man o. svans. På mig själv hade jag en lånad kjol o. tröja av S. De var verkligen jätte bra. Jag hade också fixat med garn en lång fläta som jag satte fast i mitt hår :D

På uppvärmningen gick det jätte jätte bra, hon flöög bara över hindren. Sen inne på banan gick det super bra ända till hinder nummer 6 då det blev ett nedslag :/ Rivningen var mitt fel, jag kom inte rakt på hindret för jag svängde henne för fort, men ändå är jag suuupeer nöjd med gårkvällen :D







Kommer flera inlägg med bilder :D Så håll utkik ;)

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar