30 aug. 2015

Let´s go to the beach

Idag blev det en varm dag igen efter lite regn o. höstväder. Isa, min kompis kom hit idag men vi hade så varmt att det inte gick att göra nånting... Jag gillar verkligen inte värme.

Vi hade planerat att vi skulle ut o. rida Vinkku o. sen också tvätta honom. Men så smart som jag är kom jag på en kanon bra idé... ;) 
Istället för att göra en sak i taget så fick vi fixat både ridning o. tvättning på samma gång.

Vi for ridandes barbacka till en strand, eller jag red, Isa cyklade med min JOPO o. 
mamma gick.  Efter ca 3 km kom vi fram till stranden o. äntligen skulle vi få svalka oss. 

Vinkku var lite fundersam på det blanka vattnet, men han gick ändå utan tveka rakt ner i vattnet. Han var inte så riktigt intresserad av att simma eller doppa sig mer än till magen men gräs, ja det var gott. Gräs fanns lite här o. där nära vattnet så plötsligt stod han o. åt :´D 

Men han skötte sig kanon bra idag o. hoppas på att det kanske ännu skulle komma en varm dag så jag får åka till stranden med honom :D








Ja ni ser ju hur glupsk han var, gräs i munnen på de flesta bilderna :´D

//Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar