2 aug. 2015

Tävlingsdag

Igår kväll hade jag en del att göra så jag hann inte blogga om tävlingen igår, men nu har jag bra med tid :)

Började dagen med att åka till S, då ryktade vi hästarna ordentligt o. fixade liten grejer för tävlingen, som smörja träns o. putsa av sadlar :)

Sen for vi med hästarna till Stall kvarnbacken i Esse, det var där tävlingen var :)

Jag skulle var med Diva i agility o. ridning :) Vi började med Agility... Det gick helt okej o. det var också första gången jag tävlade i agility så jag var lite ovan. Men det gick ändå bra, ända felet var att Diva stannade o. bajsade mitt i agility så då rusade tiden iväg. Det slutade men en 6 plats av 7, pga toa-pausen för Diva :´D 

Sen var det dags för ridning, jag var med med Diva i medelsvåra ridklassen o. det gick verkligen super. Lite lat var hon men annars super. Dock var vi ju utomtävlan eftersom att ja är för gammal för den medelsvåra klassen :) Men en rosett fick jag o. jag är riktigt nöjd med gårdagen :D









//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar