27 sep. 2015

Agilitytävling

Igår for jag till S halv 9 på morgonen, då skulle vi åka iväg till Esse på Agilitytävling (maskeradagility) Vi klädde ut oss till älvor eller, vad man nu sa säga, typ nått magiskt ;) Båda hästarna Vekara o. Diva blev full med glitter, vi la också fast ett enhörningshorn på båda hästarna, riktigt fint :D 

Själv skulle jag ha en klänning med vingar, men det var så pass kallt när jag skulle tävla så jag fick ha jackan på mig, lite tråkigt men, nåja... :/ 

I alla fall, sen bor det iväg mot Esse, det var en otroligt rolig agilitybana :D Man skulle springa med nån nalle o. kasta igenom bollar, backa genom föremål, det var helt enkelt en kanon rolig bana. 

Det var andra gången jag tävlade agility igår, så det var lite spännande men, ahh, nu blir jag bara mer o. mer sugen på att köpa en shettis :´D 

Självaste agilitybanan gick jätte bra med Diva, vi tog det lugnt för jag hatar verkligen att stressa igenom något. Det slutade med att jag blev sist av typ 7 stycken men jag fick ändå ett pris...
Jo, jag fick pris för bästa ponnyhanterare :D Å det är inget dåligt pris ska jag säga er, sååå otroligt glad :D

Det gick också jätte bra för alla andra som tävlade med Diva o. Vekara, o. det var verkligen en SUPER ROLIG DAG!! :D

Jag vet inte riktigt vem som har fotat vilka bilder, men någon i vår "gäng" i alla fall :D






 Foto-C Bodbacka
 Foto-C bodbacka
 Foto- C Bodbacka
 Foto-C Bodbacka
 Foto-C Bodbacka
 Foto-C Bodbacka









Diva o. jag, Vekara o. A :D

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar