27 sep. 2015

Rödhårig tjej

Igår när jag var med mamma till Mini-Mani köpte jag ny hårfärg. Har funderat länge på att färga håret men mamma har inte varit riktigt intresserad av att färga hela håret (har tidigare färgat topparna). Men mamma gick med på det denna gång o. igår, sent på kvällen blev mitt hår rött :D Jätte nöjd med resultatet. På vissa ställen lämnade det lite ljust, men det är ju svårt att färga hemma. Men jag är ändå otroligt glad att jag färgade det...

(((Det var jätte läskigt när jag var o. tvättade håret efteråt, det rann rött vatten överallt. Det såg ut som ett slakthus i duschen efteråt :´D )))

Före



  Jag hatar att stå själv framför kameran, det känns jätte läskigt o. jobbigt. Men jag försökte det bästa jag kunde...

RESULTAT



//Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar