17 nov. 2015

Gamla tider

Suttit o. bläddrat igenom gamla bilder, så roligt att se  bilder från när man var yngre :)
Hittade själv många som jag verkligen har minnen av. Jag menar... Jag är ju ändå inte gammal själv just nu så jag minns ju en stor del :) 

 Här var vi i Piteå. Jag o. mamma var med dit då min brorsa spelade fotboll.


 Sen började jag själv spela fotboll i Peff. Jag spelade i ca 2 år, men sen kom hästar in i min skalle ;)
Jag o. min store brorsa 
Men jag kan ju erkänna---> skulle jag ha tid skulle jag nog också spela fotboll ännu.
                                                                                                                              

Japp, sen började jag rida på ridskola. På denna bild är jag på mitt första ridläger... året var 2011.
Jag och Milona <3

 Här jag var på cirkus o. fick rida en cirkus häst, riktigt coolt faktiskt :D

 O. så kom dagen då Vinkku o. Jenna flyttade in hos oss :D


#livetsomhästägare 

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar