9 dec. 2015




Jag ber så SJUKT mycket om ursäkt för att bloggen stått död i över 1 vecka. Vårt internet har inte funkat, men just nu verkar det funka åtminstone...

Har en del att skriva om så vi kör igång direkt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

I lördags var det Julhoppning vid stall kvarnbacken. Jag var med o. tävlade i 30 cm med Milona (Milona kan inte hoppa så jätte högt)
Jag var otroligt nervös från morgonen, vilket jag inte brukar vara ofta inför en tävling.
Men när jag hade kommit igenom banan felfri var jag så lycklig. Allt gick så bra, alla vägar o. allt, Milona var super duktig. I högtalaren sa dom också att det var ledartiden hittills. Ännu då hade jag inte ens funderat på tiden eller något annat. Det ända jag var fokuserad på var att jag skulle rida en snygg bana o. snygga vägar.

När prisutdelningen väl var framme stod jag där med Milona som segrare, så lycklig jag var :D

jag vet, det var en liten klubbtävling, man fy så glad man blir när man är segraren, klubbtävling eller ej, låga hinder eller höga... Är man segrare så finns det inget annat än lycka o. dessutom när man vet att man red en snygg bana :)

 Foto: C Bodbacka
Foto: C Bodbacka
 Foto: C Bodbacka
  Foto: C Bodbacka

Prisutdelning :D <3
Ja, ni ser ju hur lycklig jag ser ut :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Senare på lördag kväll var jag med mina vänner vid en Villa :) Vi hade bl.a  "lillajulsklapp" utdelning :D Själv fick jag en Boum parfym o. en mascara av F <3








---------------------------------------------------------------------------------------

I Måndags fick jag skaffat mig en ny klänning till julavslutingen i skolan som är om ca 1 o. en halv vecka. Klänningen är från H&M, smycken är också därifrån.

SNEAK PEEK ;)







Sen har jag också hunnit baka en del pepparkakor här hemma.



 O. såklart måste ju Vinkku & Jennas namn vara med :D <3
---------------------------------------------------------------------------

Vad mer har hänt...? Jo jag har fått skaffat mig "nya" Björn Borg skor från loppis för endast 4.60 € o. en halsduk för 2 €


Å kan ni tänka er att det snart är JUL :D

Vinkku MIN VINKKU <3


//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar