1 jan. 2016

GOTT NYTT ÅÅÅR!! 2016

Inget nyårsfirande för min del i år heller. Känns bara skönt att slippa allt stress o. "raket-köpande".

Eftersom Vinkku nu är ensam i hagen tänkte vi att han kanske skulle vara väldigt orolig när alla börjar smälla raketer. Så jag gick ut för att hälsa på honom runt 00.00. Å där i hagen står han o. sover :D Riktigt skönt att ha en orädd häst ibland ;)

Jag o. mamma firade nyår med god, hemlagad mat o. fruktsallad. Sen tillbringade vi kvällen framför TV:n :) 



Hoppas att ni har haft en bra 2015 <3

Själv har väl mitt år varit ganska blandat. Roliga saker har hänt, tävlat i shettistävlingar, startat i agilitytävlingar, tävlat i hoppning o. gjort stora framsteg med både Vinkku & Jenna.
Men detta år slutade ju då riktigt dåligt,tråkigt & jobbigt... när vi fick ta bort Jenna :´( <3

Nu ska jag se till att 2016 blir ett kanonbra år med nya äventyr! :D

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR !!!!

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar