6 jan. 2016

Onsdag o. jävligt kallt

Skolan har då börjat igen efter Jullovet vilket är ganska skönt, det var roligt att träffa alla vänner igen.
Men idag är vi ju lediga vilket är otroligt skönt, men gud så kallt det är där ut, i morse hade vi närmare 28 grader.... Jag brukar nästan aldrig lägga täcke på Vinkku men nu har han faktiskt ett fleécetäcke på sig :)

Eftersom att det är väldigt kallt just nu så vill jag inte att Vinkku bara ska stå, utan jag vill helst att han rör på sig ordentligt. Så för att få upp värmen i både mig o. Vinkku for jag ut o. busade med honom i hagen en stund, kameran var också med ;)Vinkku blev riktigt busig men hann inte ta några bilder just då...





Den blicken <3 







Alltså har ni sett vilken hjärtsmältare <3


   2 bilder från Måndag å Tisdag   








 //Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar