19 feb. 2016

F R I D A Y & veckans bilder

Fredag idag då, ÄNTLIGEN. Det har faktiskt varit en ganska bra skolvecka om man ser bort från de 3 proven vi haft. Igår, alltså Torsdag hade vi friluftsdag hela "skoldagen". Jag o. mina kompisar valde att åka till stall kvarnbacken, där vi red, pysslade om hästar o. tittade på när andra red. Riktigt roligt var det. 

Vad har jag för planer i helgen då?? JO, inga planer alls. Eller jag har ju planerat 2 ridpass på Vinkku & så kanske jag åker o. rider mina 2 medryttarhästar, Alma & Diva. Men då var nog listan slut, det var helgens planer det ;) Nämen, det ska faktiskt bli skönt att bara vara hemma, sitta med en chipspåse framför datorn o. lata sig, Perfekt ;)

V E C K A N S   B I L D E R !

Från torsdagen då vi var på friluftsdag :D ~Jag & Påts~ 







//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar