15 feb. 2016

Fan också...

Igår när jag skulle publicera ett inlägg om gårdagens hoppass & ladda upp en video på youtube så "dog" datorn o. Den går inte att få igång, den har helt enkelt gått sönder... Ni kan aldrig gissa hur jävla förbannad jag blev. Det betyder ju då att det nu knappast kommer att komma in några inlägg nu på en tid framöver, eller när jag får skaffat mig en ny dator kommer det ju då ösa in med miljaders inlägg om allt som har hänt. Men  just nu så finns det ingen möjlighet för mig att redigera varken videor elr bilder, eller att skriva bra inlägg. Så nu får ni helt enkelt klara er utan bilder,videor & framförallt långa inlägg. Det kan bra hända att jag kikar in o. Slänger hit ett kort inlägg ibland men jag vet inte. Men hoppas ni förstår & fortsätter kika in här med jämna mellanrum, jag har vaktiskt ingen aning om när jag får en ny dator, det kan vara den här veckan, denna månad eller om flera månader så jag vet inte.
Men hade gött sålänge så hörs vi, puss & kram



//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar