12 feb. 2016

Friday Friday!!

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag kände mig lite krasslig i morse. Men det blev bättre mot eftermiddagen så jag for med mommo till jeppis en sväng, efter mat till korvgörans b.la ;)
Vi gick också o. kollade i några klä-affärer, o. jag hittade faktiskt ett par svarta byxor som jag tyckte var snygga så dom köpte mommo åt mig :) 

NEW IN


Hittade också lite smink ;)
 Senare här ikväll har också Vinkku hunnit rymma. Mamma såg att han plötsligt stod på vår gräsmatta o. grävde fram gräs under snön... ;) Vi tänkte att det bara var att ta fast honom o. lägga honom i hagen igen, men det blev lite mer "prackas" än så. Att fånga honom o. lägga honom i hagen gick hur bra som helst, men när det kom till hur hagen såg ut blev det mindre kul. Han hade nämligen dragit av flera av el-banden & el-stolparna... Kan säga dig att vi inte hade humöret på topp då. Vi visste inte alls hur vi skulle fixa det men på något vis står hagen ännu så... Haha ;) Vi får hoppas att han inte smiter igen, det är ju inte direkt kul att åka ut mitt i natten o. leta efter sin häst (vilket jag nog också har fått göra vissa nätter för en tid sen) Men nåja, han man en rymmare till häst så har man... ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har också hunnit baka lite chokladmuffins ikväll, hoppas nu bara att de är goda. Jag har inte vågat smaka ännu! :´)



Hade gött//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar