12 feb. 2016

Min telefon är på väg till Helsingfors...

Igår var det verkligen inte min dag... När jag kom hem från skolan skulle jag ta upp min telefon ur fick men den var tydligen inte där, så jag plockade ut allt som fanns i min skolväska för att se om den var där, men där var den inte heller. Å då kom jag på att jag måste ha tappat den, antagligen i skolbussen på vägen hem. 
Så mamma ringde till bussbolaget o. de som städar bussarna skulle väl antagligen kolla om dom skulle hitta den. Men dom hade tydligen inte hittat den i bussen, vilket inte var så bra. Å nyss fick vi ett meddelande att ett passagerare hade hittat min mobil i bussen o. den är nu på väg till Helsingfors,
BRAVO SARAH !!
Jag får telefonen på Måndag först.. SÅ JAA!

Sen då, jo jag trillade i trappan där hemma å fick Jävligt ont i benet o. lite i ryggen. 

Å sist började jag sakna Jenna så in i norden, jag vet inte riktigt varför. Det kom bara så plötsligt o. tårarna öste ner som en flod... Saknar henne så <3 Jag blev så ledsen att jag åkte ut med Vinkku en stund, tröstade mig hos honom <3

~MISS YOU~ JENNA <3

En av de sista bilderna jag har av Jenna :´( <3

Piggar upp mig lite med denna lilla filur ;)

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar