17 feb. 2016

Söndagens Hopp-pass

Hallojj, ja, nu är jag till baks igen. Min brorsa fixade datorn på något vis så nu funkar den. Men jag kan inte ladda ner något video redigerings program eftersom denna dator klara tydligen inte av det mera efter att den fick något fel. Så jag är lite sur när jag inte kan visa videorna för er som mamma filmade när jag hoppade. Men ska försöka fixa en video på något vis så håll utkik efter en video ;)

Men över till Hopp-passet nu. 
 Det var länge sen jag hoppade sist med just Vinkku, så jag var extra taggad då. Han var pigg o. framåt men också riktigt envis. När vi senare började hoppa små skutt blev han bara piggare o. piggare o. han hoppade bara bättre & bättre. Riktigt duktig var han. I slutet hoppade jag ett hinder på ca 50 cm några gånger o. det tyckte han att var super-mega roligt :´) Han flög som en fågel<3

Blev inte så många bilder denna gång eftersom att vi filmade mest. Men som sagt kan jag inte lägga upp några videor just nu, vilket suger... Men ska till min mommo idag så ska se ifall jag kan fixa en video på deras dator :)





//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar