8 feb. 2016

Wanties-Hööks

För inte länge sen landade den nya Hööks katalogen i vår postlåda, o. som vanligt hittar man en hel del man skulle "behöva" ;)  Jag har säkert bläddrat igenom tidningen 100 gånger, för man blir aldrig uttråkad av att titta i en Hööks katalog. 

Såklart visar jag det jag absolut mest skulle behöva beställa efter ;) Jag tyckte att det blev en fin outfit av detta också...



Först & främst: Mörkblåa ridbyxor med Beigea "detaljer"! Tycker att dom är väldigt snygga :D

Å såklart skulle jag vilja ha/behöva ett Pullarnosgrimma åt Vinkku, tycker att dom är väldigt snygga :)

Sen då... Jo, världens gulligaste schabrak med Mulle :D Älskar verkligen mulle-designad hästutrustning!!

Å sist ett JÄÄÄTTEE snyggt pannband :D Såååå himla fint.

Haha, nu får jag väl fortsätta drömma vidare om allt jag skulle behöva, hade gött ;)

//Sarah

2 kommentarer:

  1. Konstigt att man alltid "behöver" nya saker ;) Kul att du gillar katalogen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja verkligen konstigt ;) Jag ÄLSKAR verkligen er katalog, BÄST BÄST BÄST :D
      Och gud så glad jag blev när ni har tittat in på min blogg <3 :D

      Radera