16 apr. 2016

Hoppträning, photoshoot osv...

Det har verkligen varit en jätte lång dag idag, tillbringat mycket tid där ute med Vinkku.
A (min kompis) kom till oss idag o. hade lite hoppträning åt mig o. Vinkku.
Vinkku var kanonfin, hoppade riktigt bra o. han hade massor med energi, lite för mycket kanske ;)
Men hoppträningen gick SUPER, o. vill ni se en kort video-snutt när vi hoppar så kan ni gå in o. kolla på min Instagram, där jag heter saroliiii :)

Sen blev det då en liten photoshoot mot kvällen. Bilderna blev helt ok tycker jag, finns flera som jag gillar lite extra mycket. 







O. när solen började gå ner o. det var som finast for jag & A ute o. hoppade själva lite :´)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så egentligen har jag varit ute nästan hela dagen, är väldigt trött just nu o. har lite huvudvärk så ska väl gå o. kasta mig i sängen snart...

GONATT //Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar