2 apr. 2016

Lång dag...

Planerna för idag var egentligen att vi skulle iväg till Tammerfors på hästmässa, MEN... Ändrade planer. Så istället for jag o. mamma till Seinäjoki på lite shopping. Hööks & Horze var ju absolut viktigast dock :´) Det har varit en super bra dag i Seinäjoki med mamma o. jag ångrar absolut inte att vi skippade hästmässan o. for till Seinäjoki istället :)

Jag hade planerat att köpa ett par ridstövlar vid Hööks men eftersom de var väldigt dyra så valde jag att inte köpa dom den här gången... Men kanske nästa gång :)

Vi Horze hittade jag maaassooor (det var REA på en hel del), men kunde såklart inte köpa allt ;) Men lite fick jag med mig hem därifrån :)


Denna vinterjacka var på REAA!! Yeeyy. Nämen den hade varit skitdyr men nu kostade den endast 20.99€, så jag köpte den :) Jag behöver verkligen en ny rid-vinterjacka till nästa vinter :D
 Från Hööks köpte jag en mexikansk nosgrimma åt Vinkku

o. läderputs :)
 Från BikBok fick jag hem ett par byxor som var riktigt sköna :)

Lite bilder från idag :)





När vi kom hem från Seinäjoki blev det en lugn o.  mysig tur med Vinkku. Riktigt härligt o. Vinkku var kanonfin <3 Super bra avslutning på denna dag ;)
Jag provade också den nya nosgrimman på honom o. den passade finfint o. han verkade gilla den :D





//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar