13 apr. 2016

länge sen sist??

Halloj, känner att det är en stund sen jag har bloggat sist, o. jag har faktiskt en förklaring... Vi har prov i massor nu, o. jag har väldigt svårt med att läsa på prov o. få verkligen kämpa för att få ett bra vitsord. O. eftersom det är sista perioden nu på 7:an så tänker jag satsa lite mera på skolan. 
Det har också varit riktigt fint väder hos oss den senaste tiden, lite blåsigt men annars bra :) Jag har varit ute mesta dels av den lediga tiden, mockat o. varit på roliga terrängturer på Vinkku.
Har planerat in lite ridpass på "ridplanen" i helgen med Vinkku också. Blir antagligen lite bom-övningar & träning med bakdelen, men få se lite vad min häst är på för humör då;)
  
På söndag ska jag också vara med på en liten tävling på ridskolan med min favorit ridskolehäst :) Ska bli väldigt roligt, det är nämligen fösta gången jag tävlar med Aslan så det är lite extra spännande :)

Jag har också hunnit med lite fotografering här emellan allt annat :)




Ikväll har jag inga stora planer för mig. Blir antagligen lite mockning i hagen & sen ska jag till S o. rida ;) Så det blir min kväll <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har börjat fundera ut en ny header också, men jag har inte kommit fram till någon bra ide än. Men så småning om kommer nog en ny header här på bloggen:)

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar