30 apr. 2016

Thiiiis Weeeek...

Denna vecka har varit riktigt bra, både när det gäller skolan o. hästar. I skolan har det typ varit värsta chill-veckan, i Onsdags satt jag & 2 andra från klassen framför datorn hela dagen o. bloggade om ett projekt som vår klass håller på med. Ni kan aldrig gissa hur j*vla roligt vi hade. Vi lyssnade på musik, drack saft o. åt kakor :´) Värsta lyxliv i skolan, men såklart gjorde vi också det vi skulle göra...Blogga,tänka,lägga upp videor osv...

I torsdag försökte jag träna lite med Vinkku från marken, men han hade nog andra tankar i huvudet då. Han lyssnade inte o. han var helt i en annan värld kändes det som... Så istället ryktade jag honom ordentligt :)

Igår kväll var jag & red Alma en stund o. sen en barbacka tur på Vinkku, RIKTIGT mysigt <3






Toooodaaay

Startade dagen med att åka till stallet o. kolla på hopp- & dressyrtävlingar. Skönt att någon gång bara åka o. kolla på en tävling, för oftast är man ju med själv o. tävlar ;)

Sen har jag varit o. ridit Alma en stund, red igenom ett dressyr program o. det gick riktigt bra:)

Å ikväll red jag ut en sväng på Vinkku, blev en hel del galopp o. han hade verkligen tillräckligt med fart idag :´) Han tyckte minsann det var kul att få galoppera lite extra mycket <3 :)


//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar