5 juni 2016

S O M M A R L O V !


Igår hade vi avslutning i skolan, o. det var helt kul. Betyget kan jag inte klaga över, ser ut som dom typ alltid har gjort ;) Men nu har vi sommarlov o. det är lite blandade känslor, både roligt o. lite tråkigt. Finns människor från skolan som man kommer sakna lite mer... Men får hoppas att man träffar dom under sommarlovet :)

Å jaapp, jag hade klänning, känner att jag nästan förtjänar en applåd, hihhi :´D Nämen det var roligt att få ha klänning på sig o. klä upp sig lite mer, inte ofta man får det när man håller på med hästar hela dagarna :) 

Så passade på att fota lite nu då på samma gång, å ni har hört det förut... Jag hatar att stå framför kameran men tvingar mig själv att ändå va på bild, såå jaa :)









//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar