27 juli 2016


Det har faktiskt inte hänt så mycket de senaste dagarna, Har inte haft några planer heller så jag har tagit dagarna som dom kommit. Vinkku har jag ridit ut i terräng med nu några gånger och snart kan vi nog börja på med korta ridpass på "ridplanen" igen. Vissa kvällar har jag också tagit med honom ut på lite längre promenader. 
Sen en kväll började jag och min brorsa bygga en kaninbur åt min kanin Tasse. Blev verkligen jättenöjd med buren och Tasse verkar trivas väldigt bra där :)
I Måndags var jag med pappa ut till Tankar med båten också, och jag hade med mig kameran så bjuder på några bilder här lägre ner.

Men vet ni vad... Jag har inte simmat en endaste gång denna sommar och det är inte länge kvar tills skolan börjar. Så känner att det är dags för mig att åka o. simma någon dag nu. Vet faktiskt inte varför jag inte simmat än i sommar, antagligen för att jag är feg för kallt vatten... :`) Men jag ska försöka komma mig iväg o. simma nån dag.










En aning överredigerad bild :´) 

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar