20 juli 2016

Ridpass, solbränna osv...

Nu har äntligen solen o. sommarvärmen hittat hit till Finland. Startade denna vecka med att sola typ hela Måndagen o. lyckades också bränna mig lite... Men lite brunare blev jag väl nog också :)
Sen på kvällen var jag till villan med pappa där jag hjälpte till att bygga nåt o. sen måla.
Det var jättefint på sjön då på kvällen också!
Hade planerat att rida ett pass på Alma på Tisdagsmorgonen men jag va så trött så de blev på eftermiddagen istället. O. på kvällen drog jag iväg till Esse en sväng o. var med C.

O. denna Onsdag har varit jätte mysig o. jag har knappt haft några planer alls. For till stan en sväng med  mamma o. handla lite o. var sen in till Code o. köpte en topp. Å ikväll kom också min bror hem från Sverige där han nästan vart i en hel Månad. Har saknat honom en del & det är jätte kul att han e hemma igen. Blev sen Middag ute i solen o. avslutade denna kväll med en ridtur på ponnyerna med E :)


ur fokus men gillade ändå bilden ;)




<3


//Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar