14 sep. 2016

Ledig dag

Idag är det idrottsdag i skolan men eftersom att jag ännu inte är frisk från körtelfebern och inte får anstränga mig så mycket så fick jag tillåtelse att var hemma idag, riktigt skönt. Blev ingen sovmorgon i morse, utan jag steg upp ca 9 tiden och sen blev det en timmas skrittur ute i byn på Vinkku. Det gick hur bra som helst och det var riktigt skönt att komma ut från morgonen. Efter ridturen for jag på en kort och lugn promenad bara för att börja få upp konditionen igen. Min kondition har verkligen sjukt till botten på dehär veckorna jag nu har "vilat", känns riktigt skit för jag vet hur bra min kondition har varit. Men sakta men säkert kommer jag nu börja träna lite igen så snart är jag nog tillbaks hoppas jag:)

Blev riktigt trött och slut i kroppen efter ridturen och promenaden så har nu bara tagit det lugnt och kollat youtube. Ikväll ska jag till Esse å titta på fotbollsmatch med en kompis, men något annat har jag inte för mig resten av denna dag.


//Sarah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar