19 okt. 2016

BackOnTrack

Det är nästan två och en halv månad sen jag fick diagnosen körtelfeber och just nu känner jag mig så gott som frisk. Idag fick jag ÄNTLIGEN rida lektion för S, och gud så roligt det var. Minns inte när det sist skulle varit sådär roligt att rida. Trots att det är superlänge sen jag ridit ett ordentligt pass gick det riktigt bra. Vi fick tillochmed till en snygg högergalopp också vilket jag inte trodde skulle ske:)

Men jag har lite problem med sitsen nu efter att jag börjat rida igen, har inte alls samma hållning och min sits är inte lika stabil just nu. Men det är nog bara att träna upp allt igen så blir det nog bra:)
Ser redan framemot nästa träning!


//Sarah<3


1 kommentar:

  1. Så kul o skönt att du mår bättre! ���� Jätteduktigt ridet idag - härifrån kan det bara bli bättre! ����

    SvaraRadera