8 okt. 2016

Lägerskola 2016

I onsdags for jag iväg på lägerskola till Piispala med min klass och några andra klasser, å igår kväll kom vi hem igen. Ett otroligt bra läger har det varit där man har fått prova på lite olika saker som curling,stuntbana,bågskytte och teatermaskering. Jättegod mat hade de också där och jag trivdes verkligen superbra. Dock blev det alldeles för mycket för mig i Torsdags och jag blev helt slut och fick jobbigt att andas, men det gick ändå bra☺ Måste faktiskt erkänna att jag saknar stället lite redan😏






Idag har jag varit supertrött efter lägret och börjar känna mig sjuk igen😴 Huvudvärk så jag nästan tror att huvudet ska spränga, men hoppas det är bättre tills imorgon.

Kommer också mera bider från lägret senare☺
//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar