15 nov. 2016

Haparanda resa med Cassa ❤

Jaa, ni har säkert märkt att jag inte varit aktiv nu på bloggen i lite över 2 veckor, ber om ursäkt för det men har verkligen inte haft nån motivation och känns som att jag varit väldigt trött och sur på allt nu. Har också haft lite annat att tänka på nu för det kommer nämligen bli lite förändringar i helgen om allt går som planerat😏

Men i Lördags var det i alla fall en superbra dag. Kl 6 på morgonen åkte jag och min pojkvän iväg till Haparanda för lite shopping och vi hade det jätte bra uppe i haparanda. Hade förberett mig på att hitta massor av kläder där men kom bara hem med ett par Adidas träningstights, en stickad långkofta från H&M och lite sminkborstar. Hittade också ett par jeans som passade perfekt förutom att dom va typ 20 cm för långa trots att dom var i minsta storleken som fanns... så dom fick inte följa med hem.

Sen åkte vi till Max och tyngde i oss lite mat och jävlar så gott det var👌

Kom hem runt halv 10 tiden och då kände jag mig väldigt sliten så blev nog bara att kryps ner i sängen då😴





Har hunnit färga håret också och blev ganska nöjd med resultatet, lite mörkare men inte riktit svart☺


//Sarah💕


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar