19 nov. 2016

Min nya vän, Väskinge Sjur

Är så himla lycklig just nu, att se 2 hästar i hagen har jag saknat såå, men idag blev det ändringar på det för idag har Vesku flyttat in! ÄNTLIGEN💖 

För 3 veckor sen hälsade jag på Vesku för första gången, jag gillade honom redan då.
Hade svårt att bestämma mig om jag ville ha honom eller inte men efter en hel del tänkande kändes det bara så rätt att köpa honom. Så i morse kl. 10 hämtade vi hem honom😍

Det gick hur bra som helst när vi tog hem honom, Vinkku blev överlycklig och dom verkar trivas jättebra ihop. Eftersom Vesku var flockledare vid sitt förra hem och Vinkku är väldigt ranghög var jag lite rädd att släppa ihop dom. Men dom blev kompisar på en gång❤

Så nu får vi Välkomna min nya träningskompis, Väskinge Sjur 


💖

Det är sånt pissväder nu så ni får mera bilder på honom senare.
//Sarah

2 kommentarer: