17 dec. 2016

Rörigt inlägg om denna dag

En vecka till julen och jag har absolut inga julkänslor alls, känns lite konstigt med tanke på att det går utklädda tomtar i varje affär med sina godiskorgar. Och sådär på tal om ingenting är jag på riktigt rädd för tomtar, skitläskiga är dom... någon annan som känner samma sak?

Men iallafall, idag hittade jag äntligen en klänning som jag ska ha på skolans julfest på Onsdag. Har letat hur länge som helst och allt har bara vart fult och inte min stil. Men så tittade jag in vid H&M i Kokkola idag och hittade en som var väldigt fin, så jag gick och provade den... Och den var helt okej på, så jag köpte den. Skönt att slippa fundera på julfest klänning nu i alla fall😏 

Hade tänkt träna båda hästarna när jag kom hem men skippade det då det plötsligt började regna så får hoppas på bättre väder imorgon. 

Å kvällens tidsfördriv har varit bygge av pepparkakshus. Tog hela 2 timmar att bygga ihop och dekorera, hehe. Och resultaten blev ju verkligen inte så bra som jag trodde men nåja, kan säga er att jag var väldigt nära att smälla ner en hand i pepparkakshuset mellan varven när det inte riktigt gick som jag ville😂


//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar